IT, telekomunikace a administrativa

Nabídka pracovních pozic pro IT, telekomunikace a administrativu, poskytované služby zdarma

VIP klienti

Nápověda

  1. Jak mohu najít rychle a jednoduše zaměstnavatele/práci?
    Z úvodní strany www.ejob.cz kliknete vlevo v menu na odkaz „NAJÍT PRÁCI“ . Tím se dostanete na obrazovku, kde si můžete práci vyhledat rychlým hledáním . Zde zadáte pouze hledanou pozici o kterou máte zájem a lokalitu, můžete upřesnit stáří inzerátu, či si vybrat konkrétního zaměstnavatele. Pak jen kliknete na tlačítko Vyhledat. Zobrazí se Vám odpovídající inzeráty podle Vašeho filtru. Po kliknutí na pozici u každého inzerátu si otevřete jeho detail. Pokud chcete na vybraný inzerát reagovat, musíte být zaregistrován a přihlášen.
  2. Jak mohu najít rychle a jednoduše zaměstnance?
    Z úvodní strany www.ejob.cz kliknete vlevo v menu na odkaz „NAJÍT SPECIALISTU“. Tím se dostanete na obrazovku, kde si můžete zaměstnance vyhledat rychlým hledáním . Zde zadáte pouze hledanou pozici o kterou máte zájem a lokalitu, můžete upřesnit i stáří inzerátu. Pak jen kliknete na tlačítko Vyhledat. Zobrazí se Vám odpovídající inzeráty podle Vašeho filtru. Po kliknutí na pozici u každého inzerátu si otevřete jeho detail. Pokud chcete na vybraný inzerát reagovat, musíte být zaregistrován a přihlášen.
  3. Jak se mohu a proč zaregistrovat jako firma?
    Tím že se zaregistrujete, si budete moci jako firma/personální agentura zřídit „účet“ a využívat všechny funkce portálu. Bez registrace můžete pouze vyhledávat v inzerátech. Registraci provedete kliknutím vlevo v menu na odkaz „registrace společnosti“. Otevře se Vám okno „nový klient“. Vyplňte pravdivě povinně označené údaje a pokračujte kliknutím na tlačítko „Přejít na další krok“. Otevře se vám okno „uživatel“. Zde vyplňte přístupové a kontaktní údaje. Po té klikněte opět na „Přejít na další krok“ po úspěšném vyplnění vás informuje následující obrazovka o tom, že nejpozději do 24 hodin bude váš účet aktivní. Aktivaci provádí správci ručně, aby se minimalizoval počet nekorektních zadavatelů.
  4. Jak se mohu a proč zaregistrovat jako specialista?
    Tím že se zaregistrujete, budete si moci jako zájemce o práci založit svůj životopis a využívat všechny funkce portálu. Bez registrace můžete pouze vyhledávat v inzerátech. Registraci provedete kliknutím vlevo v menu na odkaz „založit nové cv“. Otevře se Vám okno „nový uchazeč“. Vyplňte pravdivě povinně označené údaje a pokračujte kliknutím na tlačítko „registrovat“. Po úspěšném vyplnění vás informuje následující obrazovka. Kliknutím na „Pokračovat“ se vám zobrazí obrazovka „eJob_osobní informace“ zde si vyplňte své informace o dosaženém studiu, praxi,…
  5. Jaké mám možnosti v hledání?
    Pokud chcete zadat konkrétní požadavky o hledané pozici/specialisty, klikněte v pravé horní části na „Komplexní vyhledávání“. Můžete zde upřesnit volbu podle „pozice, znalostí, vzdělání a praxe“. Více voleb současně si vyberete tak, když při dalším výběru podržíte tlačítko CTRL a zároveň kliknete myší na další požadované volbě. Tlačítkem „Preview“ si lze zobrazit náhled. Kliknutím na tlačítko „Vyhledat“ spustíte hledání podle zadaných výběrů.
  6. Jak mohu podat osobní veřejný inzerát?
    Jako specialista máte po přihlášení zpřístupněny záložky v horní části obrazovky. Klikněte na záložku „inzerce“ v okně pak klikněte na „podat nový inzerát“. Objeví se intuitivní formulář „nový inzerát“, kde si svůj inzerát zadáte. Po kliknutí na „přidat inzerát“ se váš inzerát zveřejní. Podání osobního inzerátu je zcela zdarma. Inzerát bude zveřejněn po dobu 2 měsíců, nebo do té doby, pokud ho nestáhnete.
  7. Jak mohu podat osobní anonymní inzerát?
    Klikněte na záložku „inzerce“, v okně pak klikněte na „podat nový inzerát“. Máte zde možnost zadat si typ inzerátu inkognito – přepnout volbu z „veřejný“ na „inkognito“ (nezveřejní se vaše osobní údaje). Podání osobního anonymního inzerátu je zcela zdarma. Inzerát bude zveřejněn po dobu 2 měsíců, nebo do té doby, pokud ho nestáhnete.
  8. Jak mohu podat firemní inzerát?
    Jako firma hledající specialisty si můžete podat tolik inzerátů, kolik máte volných pozic. Po přihlášení klikněte na záložku „inzerce“. Zde vidíte kolik máte podáno inzerátů. Inzeráty si můžete aktivovat a deaktivovat podle toho, jakého specialistu zrovna hledáte. Můžete si dle potřeby inzeráty „rotovat“ a na 10 inzerátů použít třeba jen 5 pozic. Pro zadání nového inzerátu/pozice klikněte na „Přidat novou pozici“. V intuitivním formuláři „nová pozice“ zadáte své požadavky na specialistu, zvolíte zda má být pozice ihned aktivní a kliknete na „přidat pozici“. Pokud nezvolíte volbu „aktivní“ bude váš inzerát v „archívu“ . Seznam inzerátu v archívu si zobrazíte kliknutím na „zobrazit archiv“.
  9. Jak mohu svůj inzerát, CV a firmu více zviditelnit?
    1. Top people
      V „Top people“ na úvodní stránce se střídají ty inzeráty, u kterých si specialisté označili při podání inzerátu tuto volbu. Tato volba je zdarma.
    2. Top eJob
      „Top eJob“ je placená služba a slouží ke zviditelnění vaší firmy na úvodní stránce, zde jsou umístěni významní zákazníci.
    3. Top job
      Top jobs je placená služba pro firmy, které chtějí svůj zajímavý inzerát zviditelnit před ostatními.
      Na přání dokážeme vaši firmu zviditelnit ve VIP sekci s odkazem na vaši firemní presentaci, či profil
  10. Jak mohu administrovat firemní účet?
    Po přihlášení máte k dispozici tyto záložky k administraci účtu:
    • uživatel – zde jsou informace o správci účtu
    • administrace – zde lze měnit profil společnosti, můžete přidat až 4 další uživatele, kteří mohou spravovat váš účet.
  11. Jak mohu zjistit, kolik zájemců vidělo můj inzerát?
    Po přihlášení v záložce „statistiky“ můžete sledovat, jak návštěvnost stránek eJobs, tak počet zobrazení vašeho inzerátu. Pokud máte inzerátů více, můžete si zobrazit statistiku pro každý zvlášť a to i za různá časová období. Nejlépe tak uvidíte o jaké pozice je největší zájem a jak nejlépe podat inzeráty další, abyste nalezli přesně toho specialistu, jakého hledáte.
  12. Mohu si jako firma eJob zdarma vyzkoušet?
    Ano, každé firmě která bude mít o portál eJob zájem, zřídíme přístup zcela zdarma. Tento přístup není nijak funkčně omezen. Můžete tedy využívat všech funkcí, jaké eJob nabízí.
  13. Mohu mít pod jednou registrovanou firmou více uživatelů?
    Ano, mimo administrátora můžete mít další 4 na sobě nezávislé uživatele. Pouze administrátor má právo tyto uživatele založit, či zrušit. Tím pádem má k vašemu firemnímu účtu eJob přístup celkem 5 uživatelů, kteří přistupují každý pod svým uživatelským jménem a heslem.


TOPlist